så falsk

varför bryr du dig inte? varför ser du inte? du borde fatta att jag väntat. ett helt jävla år. ett år har jag väntat. och hoppats. men nej, din jävla idiot du fattar inte ett skit. efter ett år dyker du upp, och driver med mig. hurfan kan du göra det? du har blivit en helt annan människa. varför? du var så speciell. så som jag kände för dig har jag aldrig känt för någon annan. okej, vi träffades inte. men vi skulle, och du gav mig inte en chans. du orkade inte vänta, som du sa att du skulle göra. men varför slutar jag inte tänka på dig? varför hör jag fortfarande din röst i mitt huvud där du säger att du längtar tills vi ses, där du säger att du vill ha mig ligga bredvid dig. varför sa du så? varför säger du saker du inte menar? åh hejdå, du är borta nu. efter igår så orkar jag inte längre. jag orkar inte se hur du njuter av att driva med mig. jag gav inte upp hoppet. men jag gör det nu. och jag vill inte ha med dig att göra längre.   du är inte äkta någonstans




Postat av: Jasmine

Jag finns här! <3

2009-04-11 @ 15:34:43

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0