party

igår ! så jobbade jag och sånt, och sen efter jobbet gymmade jag med rebecca ett tag. när vi kom hem duschade jag och sminkade mig, och vid sex tog jag och lovisa tåget till hallsta. det var fest hos malin och det var mys, tycker jag minsan ! mum and dad kom och hämtade mig vid typ tolv. var skittrött, men hade ju gått upp kvart över fem på morgonen, så .. blabla ..



idag så var jag på möte klockan ett och sen gick jag in till syrran på kicks. hon fixade till min sminkning litegran, och sen så träffade jag tua ! vi gick runt liite på staden och kollade. hittade en tröja på carlings för 400 kronor som jag ville ha, men orkade inte köpa den ! :o        men köpte iaf ett linne, två hårband och en eyeliner ! och så käkade vi subway <3

när jag kom hem köpte jag och snäckan pizza, och sen satt vi och okollade på film  (flightplan) med godis och marrängsviss, och nu känner jag mig massa tjock :(   bllääää!!   snart tänker jag sova. imorrn ska jag först på stan med jennifer, och sen ska jag träffa micke. får se vad som hittas på !  pusshay !



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0