2 december

och jag har precis käkat frukost. ska snart göra mig i ordning, och så ska jag jobba halv två till kvart i tio .. ser ine fram emot det, eftersom jag är väldigt trött. jag är jättestressad i mitt huvud, men tanke på att n jag inte ens har börjat med mitt praktikarbete för jag fattar inte ett skit av det. och jag har inte heller börjat med projektarbetet .. känns som jag kommer få plugga hur mycket som helst på jullovet, och då tänker jag fan ta tag i saker alltså. kollade nyss på andra avsnittet av julkalendern "superhjältejul" och det var ganska tråkigt idaag. jag längtar till imorgon och fredag. imorgon är jag ledig, och då ska jag fanimig börja plugga. och så ska jag träna två gånger wihoo! sen på fredag ska jag på fest med komisar, fast måste dock ta det ganska lugnt, då jag ska jobba på lördag. fast börjar iallafall halv två .. men ändå. nu ska jag hoppa in i duscehn, och sen göra mig i ordning för en ny arbetsdag.  pusspåer


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0