jobb och massa träning

fick ju lov att  gå upp typ kvart över fem imorse. inte världens sköaste men var ju tvungen att åka till praktiken, och såfort man kom dit blev man mycket piggare ^^  det var full fart hela dagen idag och timmarna gick hur snabbt som helst. och de här veckorna har också gått galet fort! nu är det liksom bara två dagar kvar på praktiken :S  känns kanska sorgligt faktiskt. man har nyss kommit in i rutinerna, och lärt känna alla, men nej då ska man därifrån. okej jag erkänner att det ska bli lite skönt att slippa gå upp så tidigt, och också att inte behöva jobba fram till sent på kvällen. men annars kommer jag nog att sakna placet en aning.

efter jobbet så åkte jag till friskis och träffade lovisa<3   vi gymmade i en timme och det var riktigt sköönt ^^  efter det gick jag och rebecca på ett medelpass som är massa kul och massa jobbigt ! helt slut var man efteråt alltså ... men nu kan man somna med gott samvete ^^  nu har jagh otroligt tråkigt faktiskt .. funderar på att playa en film och käka mandarin men har inte bestämt mig XD  kom och lek med mig ?  och nån som vet en fest på lördag till mig och lovisa, så säg till !


Postat av: angelica

SV: ja :) vilken läskig bild, buhuu..

allt bra med dig?

2009-12-10 @ 16:32:25
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0