jobb och stan

jag vet att ni är avundsjuka för att jag gick upp klockan fem imorse. tog en macka och drog till bussen, tog bussen till jobbet. var trött som fan, men när man väl kommer in på avdelningen och kommer igång så blir man pigg fort som fan, och det blir faktiskt ganska roligt. var med på en undersökning idag, där dom stoppade ner en slang i halsen på en gubbe som var sövd. det såg jätteläskigt ut! sen så tog dom sånadär stötgrejer och gav han stötar för att få hjärtat att slå regelbundet och såntdära, ganska tufft att se !  sen vaknade när han hade slangar i halsen och grejer, usch jag skulle få panik ..

vid tre slutade jag, och då åkte jag ner på stan och köpte lite julklapp, sen träffade jag lovisa. hahahah vi är så jäävla sjuka! vi gick och hängde upp lite saker och hade jävligt roligt haha jag dör av att tänka på oss XD    sen satt vi på en bänk och hade sjukt kul hahah ! och så gick vi på jakt efter nyårskänningar men hittade ingenting ... vid typ halv sju tog jag bussen till friskis och träffade snäckan och hennes kompis så gick vi på ett medelpass, hur kul och skönt och jobbigt som helst. nu är man trött och jag mår faktiskt riktigt bra idag :) bara bra tankar och inga jobbiga känslor, och jaa .. allt känns bara awesome ! (y)    nu ska jag typ göra nåt .. sen sova !  men här kommer några vackra pics från idag !







Postat av: angelica

Sv: fan vad bra :) ja allt är bra med mig med..

vilka fina bilder :D

2009-12-11 @ 16:16:44
URL: http://angelicasdays.blogg.se/
Postat av: josefin

vad fin lovisa var i håret nu!

2009-12-14 @ 21:04:06
URL: http://josterholm.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0