julafton

god jul allihopa! idag är det den efterlängtade magiska dagen, nämligen julafton! hur många ungar (inkl mig) har inte längtat efter den här dagen i flera månader liksom .. och nu är den här. egentligen är den inte så himla speciell. den är ju lika kort som en vanlig dag och sånt. men nog blir den mysig iallafall :)  vi har precis ätit julfrukost, så har jag duschat och nu har jag lite problem med att bestämma vad jag ska ha på mig. men det lutar mot ett rött linne, med ett svart linne över, och sen en rödrutig skjorta .. ser helt okej ut iallafall. har en dålig kroppdag idag också på köpet. inte bra på julafton. aja, snart ska jag sminka mig och göra mig iordning, och sen vid ett åker vi och tänder ljus vid gravarna hos min farbror, gammelmormor, gammelmorfar och min storebror <3 efter det åker vi till farmor och farfar och firar jul med dom, min faster, min storasyster och hennes sambo! blir nog hur mys som helst skulle jag tro. hoppas folk blir lite happy för mina julklappar iallafall!  ;p   elina längtar efter julmaten. usch jag har typ redan tagit igen hela årets träning med julgodis och skit. inte bra alls. men efter nyår börjar allvaret igen! kanske redan efter jul ..?  yeah nu så har jag inte tid att skriva mer idag. men jag skriver ikväll igen, inte för att jag tror att så många bryr sig haha! men jag hoppas att ni alla får en jättemysig och bra julafton! gröm inte anna anka klockan tre, på kanal tre  XD   pusspåer !


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0