ledig dag - sjukt skönt

jag fick inte så mycket gjort idag som jag hade planerat. dvs plugga, städa rummet och baka pepparkakor. fast pluggade faktiskt litegran! skrev på min räddning som skulle vara inne för ett tag sen. men det är så jävla tungt att jobba, träna och sköta skolan på samma gång. på fredag är sista dagen på praktiken så sen blir det nog lite lättare iallafall. idag har jag i stort sätt bara sovit och setat vid datorn. och kollat på desperate housewivees så klart, och blev så sjukt jävla arg! vad är det för jävla säsongsavslutning dom kommer med !?  hur kan dom göra så här mot mänskligheten ?  :o     usch ! slutar liksom med att ett jävla flygplan kommer och crashar mitt på wisteria lane, och nu vet man inte vilka som dog eller överlevde. kul att man ska få vänta till april för att få reda på det också ! usch nu är elina sur !  godnatt ! <3


Postat av: angelica

Sv: ja :D

åååh hatade slutet jag med..nu måste vi vänta tills i vår :O KUL!

2009-12-09 @ 15:37:40
URL: http://angelicasdays.blogg.se/
Postat av: Melouni

Jag vet vem som dör. Längtar tills det börjar!

2009-12-09 @ 19:00:56

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0