mellandagsrea och nyårsklänning

gick upp ganska tidigt idag (10) och åkte ner på stan och träffade jasmine och jonas :) vi gick runt och kollade lite, och på gina tricot gick det knappt att komma fram alls kan jag ju tala om, nu när rean har börjat. helt galet, och fjortisar nästan överallt som sliter som djur i kläderna ... fick stå i kö till provrummet, sen kö i tio minuter till kassan för att köpa en klänning (som dock inte var på rean) som jag tänker ha på mig på nyårsafton. hade ju presentkort på 500 kronor, och klänningen kostade 350. jag tycker att det var ett ganska bra köp eftersom att man kan även ha den efter nyår, på fester, krogen och liknande. när jag hade köpt min klänning så gick vi till lindex och där köpte jag en ny bh. såndär man kan ta bort banden, eftersom att min klänning har tubtop, så då är det ju inte så himla smex med en vanlig bh. så en sån köpte jag, och sen åkte vi till hälla. jasmine köpte en mysig tröja, och sen käkade vi varmkorv på ikea haha! efter det blev det hemfärd. och när jag kom hem och visade mamma klänningen så sa hon att hon hade köpt en sån till mig i julklapp, men sen lämnat tillbaka den för hon visste inte om jag ville ha den. haha så kommer jag hem med den två dagar efter jul :p  lite skoj tycker jag allt :o  nu så ska jag kolla på desperate housewives med snäckan och ha det mysigt resten av kvällen, medan mina rika kompisar är på pluto och har det skoj ;) haha men efter nyår" efter nyår säger jag bara :p  hoppas ni får en jätteskojig kväll nu mina älskade vänner :)  nästa gång är jag på! kanske skriver nåt mer ikväll om jag känner fört :)  pussheeej !



VAD TYCKS OM KLÄNNINGEN ?

Postat av: Lovisa

ååh vilken söt/fin! :) <3

2009-12-26 @ 18:49:04
Postat av: Elina

taack lovisa ! :D

2009-12-26 @ 18:49:57
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0