som ni ser

så har min blogg blivit helt fuckad, och jag vetefan vad jag har gjort .. höll på och lekte lite i stilmallen igår haha och så blev det inte så himla bra :S   och nu vet jag inte hur jag ska ändra så det blir svart i hela bakgrunden, så nu ser det ju helt fult och mobbat ut .. om nån vet hur jag ska göra, så skriv gärna det XD 

idag har jag iallafall handlat klart alla mina julklappar, så nu blir det inslagning på högvarv med julmusiken på hög volym! julstämningen kryper närmre. nä nu ska jag slå in mina julklappar, sen blir det nån julfilm eller nåt med familjen ^^   puss ha det så bra <3

Postat av: Jo

Försök hitta något där det står typ <bgcolor:"#FFFFFF"> eller något liknande, sedan ändrar du så att det står <bgcolor:"#000000"> istället! Då blir det svart! Annars har du säkert raderat taggen helt, då får du försöka lägga till den igen. Hoppas det funkar!

2009-12-25 @ 18:07:25
URL: http://[email protected]

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0