träning stan träning

idag var jag ledig, weeho !  borjade med att gå upp tidigt, vid ungefär nio och göra mig i ordning och åka till friskis. skulle gå på puls/medel men det var av någon anledning inställt, så det blev att gymma i en timme med camilla :)  mysigt blev det allt, och vi som nästan aldrig ses hihi ^^ efter det åkte jag hem och duschade och gjorde mig i ordning, och så åkte jag ner på stan med lovisa. HAHAHA vi hade så jääävla roligt och vi är så jävla bra så det finns inte hahahahha ! älskar oss !! sen så åkte jag till friskis och gick på medel ! askul var det !  cch nu ät jag hemma. ska duscha och fixa mig, sen sova. ska jobba dag imorgon .. usch !  hejpåer


Postat av: Ida

haha. :P

vilka roliga masker förresten! haha



ska vi lägga till varandra på bloglovin? :)

kram

2009-12-04 @ 13:05:57
URL: http://adara.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0