02:50

här sitter jag tio i tre på morgonen, och är inte ens trött. har för mycket att tänka på. sitter just nu och lyssnar på cash cash, och chattar med folk. föresten har jag bestämt mig för att bli vegetarian. eller prova ett tag iaf, vet inte om det kommer hålla . men ah ändå ...   och jag stör mig på massa människor just nu !

idag (elr igår) var jag och åt pizzahut med mamma och rebecca. vegetarisk pizza blev det för min del. sen åkte vi till strike och bowlade en timme, det var roligt. efter det så var jag på boxning med rebecca, och det var massa massa kul. det nya passet är jätteroligt, men jävligt jobbigt också. sen när vi kom hem så tjockade vi i oss semla .. got vare fan !

sen har jag inte gjort så mkt mer idag ..

pusshay










(saknar dig så otrolligt jävla mycket)


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0