aah *

idag var det skola, och det var tråkigt lalala ..  som det alltid är. gjorde prov i svenska, och fick senare reda på att jag hade fått godkänt. yeey .. (y)   
sen så efter skolan tog jag bussen till friskis och svettis och gick på boxning med rebecca.
men sen började jag må dåligt och det blev massa skit, så vi gick mitt i .. vet inte varför, men klarade inte av att köra mer bara helt enkelt. så vi körde bara i typ 45 minuter ...

sen kom mamma och hämtade oss och så åkte vi till stan och hämtade upp storasyster emelie! hon följde med oss hem och åt god lasagne, och sen satt  vi bara och snackade om massa saker, och jag duschade och grejer.

sen visade mamma att hon och pappa har köpt Wii, och då blev jag ganska happy  :D  nu kan jag träna hemma också, och ha massa kul på samma gång. så kan man köpa nån grej till, som ser ur mycket kalorier man bränner, och om man går upp eller ner och sånt där  ^^    iiihi              

                                                                                 

Postat av: Anneli

Godkänt! Duktfia. Vad skönt va?

2009-02-11 @ 12:59:07

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0