dans !

palla att jag nyss skrev värsta långa inlägget, så blev det nåt fel när jag ksulle publicera det  XD  då får jag väl skriva om då ..
 jag var på friskis med snäckan idag. först gymmade vi i en timme ungefär, och sen gick vi på danspasset och det var riktigt jävla kul. vi stog längst fram och körde järnet. mina två anna-lärare från skolan var också på passet  hihi XD   madde var dock sjuk idag, så det var bara anna som hade passet, men det var jävligt kul ändå ! efter dansen kom mamma och hämtade oss, och på vägen stannade vi och köpte tjockisgodis!!

friskis is tha shiet

 
.......

sen när vi kom hem duschade jag och sen kollade vi på let's dance. det var kul, och jag koppas leila bagge tar hem hela skiten, för hon är bäst. coolt att kicken var där också ! karl-jan åkte ju ut, och det tycker jag faktiskt var ganska braa (aa)

nu sitter jag faktiskt och käkar godis och lyssnar på frida  (y)


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0