frida ♥

Frida Muranius är så otroligt bra. hon bara är sig själv, and i love it. hon skiter fullständigt i vad folk tycker om henne. är det är en människa som gillar henne, och hundra människor som inte gillar henne, så sjunger hon för den som gillar henne. jag vill också vara så stark och självsäker. bara skita i vad folk säger, och hur de tittar på en. frida är någon jag verkligen avgudar och ser upp till. när jag träffade henne i somras var nog fan en av de bästa dagarna i mitt liv. jag trodde inte att det var sant, att jag liksom pratade med henne. hade en dialog med frida muranius. för andra är hon bara en vanlig skåning, men det är hon inte för mig, för hon ger mig inspiration till hur jag ska vara, och alla hennes texter betyder otroligt mycket för mig, jag tror ingen förstår, men det ger mig liksom kraft. låter säkert jävligt sjukt, men det är sant. jag vet inte vad jag skulle göra om jag inte fick lyssna på hennes låtar. det är många gånger under år 2008 som jag har använt hennes musik för att må bättre, när allting varit jobbigt. många tycker att det är sjukt att jag är så fäst vid frida, och jag har till och med hört "är du lesbisk eller?" man kan faktiskt ha en tjejidol utan att vara lesbisk, så är det. det är bara det att jag älskar hennes texter, och det hon gör. hon är förstående, och världens snällaste. träffa henne, själva ....
vill du lyssna på hennes låtar, så tryck här . 


frida


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0