mormor och dans

idag var jag ledig från skolan, för vi hade inga lektioner liksom. så jag sov till ungefär klockan tio, ohc det var jävligt skönt. sen gjorde jag mig i ordning, och sen vid typ ett åkte jag och mamma till mormor ett tag, det var mys. min mormor är den bästa mormorn som finns <3

sen när vi hade vart där så körde mamma mig till friskis, så gick jag på ett danspass med rebecca och johanna, och det var askul. anna och madde hade passet, som vanligt :D     sen efter det så åkte vi hem. vi stannade och köpte godis  -.-
och när vi kom hem duschade jag och sånt, och sen typ satt jag här, sen har jag spelat wii med rebecca.

imorgon ska jag gå på stan med fredrik  :)  kommer bli mys ^^



puss



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0