ny blogg ^^

här är elina !





Hej! Jag heter Elina Klöpper och är 17 år. Jag läser omvårdnadsprogrammet med inriktning räddningstjänst på Västerås fria gymnasium, och jag gillart. Jag tränar på friskis och svettis sammanlagt sex gånger i veckan, och det är mitt intresse. Där tränar jag: Medel, Boxning, Puls/medel, Gym och Dans.
Jag älskar min familj mer än allting annat på jorden. Mamma, Pappa, Emelie och Rebecca, ni är de bästa som finns. och mina kompisar skulle jag inte heller kunna klara mig utan.
Jag har tre små gerbiler (ökenråttor) som är jättesöta. Tre honor som heter Peanut, Teckla och Theo, jättemysiga !
Frida Muranius är typ den tuffaste människan jag vet ! Hon är bara så jävla ball, och allt sånt.
Annat jag lyssnar på är: simple plan, green day, secondhand serenade, metro station, makingapril, sum 41 m.m. är det något annat ni vill veta, så får ni helt enkelt fråga mig ;)
 
denhär fina designen som jag har, den har jag fått av ida tallhed (taack <3), gå gärna in och kolla hennes blogg här   :)
 

/elina


Postat av: lovisa lindström

hej elina du e så oskyldig!!!!!!!!!!!!! :D

2009-02-03 @ 17:59:09
Postat av: Mamma

Du är för söt

2009-02-11 @ 13:03:10

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0