palla

idag hade vi först räddningstjänst i skolan, och det var kul. vi pratade om katastrofdagen som kommer vara vecka 13. måndag-torsdag. tvåorna och treorna kommer vara räddningspersonal och ambulanssjukvårdare (jag ska vara ambulanssjukvårdare), så ska ettorna vara markörer, (drabbade), så ska tvåorna och treorna "rädda dom", och ta hand om dom liksom. lägga dom på spineboards, sätta nackkrage, ta dom till ambulansen och sånt. ska bli askul!

sen efter det hade vi håltimme från kvart i elva till halv tre. då gick jag på stan med jasmine och fredrik, och det var mys. vi gick runt lite, och satt på massa olika bänkar. sen gick jag till skolan och träffade min klass, så åkte vi till friskis och svettis, och hade idrott. det var cirkulgym, och det var faktiskt ganska kul tycker jaag. efter det satt jag kvar på friskis och väntade på rebecca, så gick vi på thereses medelpass, och det var kul   ;D      när vi kom hem åt vi mat, och sen har jag sökt sommarjobb, och snart ska jag duscha !  ^^
och jag pallar verkligen inte folk som sviker !                            



man tror att man kan lita på någon
så man öppnar sig. man ger personen
ett förtroende. och man tror man betyder något
men man betyder inte ett jävla skit känns det som                             



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0