skola och träning

idag så var det ju skola igen. Först hade vi räddningstjänst, och det är alltid lika intressant :)
sen hade vi håltimme i fyra timmar, och då drog jag till friskis och gymmade typ 40 minuter, och sen gick jag och mötte johanna vid hennes skola, så åkte vi hem till hennes pappa. där åt vi mat och hade det kul. haha "ingen vill väl bli dödad av sin mor"   XD   *dör*   

iaf, sen gick vi till min skola, och så skulle jag ha idrott. kändes ganska ovärt eftersom vi bara behövde vara där i en kvart, och få ett arbete, sen fick vi åka hem ...  suck. jag kunde liksom ha slutat halv elva idag .. aja efter skolan tog jag bussen till friskis och svettis på rocklunda, och mötte snäckan, och halv sex gick på ett medelpass som Therese hade  :) det var askul !   

föresten har jag kommit på att jag måste köpa nya träningskläder. jag kan inte hålla på att träna i mina vanliga linnen, och uppvikta leggings längre  :o      behöver nya skor också   :<    köp till mig ?linneeeeeeeeeebyxoooooooooor


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0