venprov :>

imorse kom jag knappt upp. var så jävla trött, eftersom jag hade sovmorgon igår, och sov till halv tolv. så det var inte direkt lätt att somna igår kväll.   men iaf, när jag kom till skolan imorse så hade vi arbetsmiljö, men det blev inte så mycket gjort. istället bestämde roberto (läraren) att vi skulle prata om hudcremer och leka blindbock, men det var ju inte heller så dumt ^^        

efter det så hade vi lunch, men jag åt ingenting för jag orkade inte leta efter mitt matkort, och det var äcklig mat, såå ...   ;p
sen iaf så hade vi naturkunskap, och jag fick reda på att jag hade fått ig på mitt prov, vilket gjorde mig väldigt depp. och jag stör mig ännu mer när folk ska kommentera.

sen hade vi medicinsk grund med anna, och det var ganska kul. vi fick göra venprov på en dockarm  :D    det var ganska svårt och läskigt, men jag klarade det iaf ^^    det blev lite krångling med provrören, för det kom inget "blod" och sånt först, men sen gick det undan   ;p

efter skolan traskade jag hem till emelie och roberto och emelie fick plocka mina ögonbryn, och sen kollade vi på tv tills mamma och rebecca kom och hämtade mig. när vi kom hem åt vi våfflor och det var asgott !  sen spelade jag och rebecca wii ett tag, sen gick vi ner och käka lite kakor (hihihihihihhiiii), och nu ska vi spela igen  :D     sen måste jag plugga lite ..    -.-


pusse !


                                                                  


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0