intensiv och godsaker

hej igen allihopa som läser min blogg ..
jag var ju och tränade för en stund sen och det gick finemang :)   det var ett intensivpass som var väldigt jobbigt, men också jätteroligt :)  var där tillsammans med min lillasyster rebecca och det var najz. på vägen hem stannade vi till påp lidl och köpte glass, och choklad som vi ska trycka ikväll !  kommer bli fet men vafan man lever bara en gång .. förresten gör det inte så mycket när man tränar massa också ... eller ?!   sen så cyklade vi iallafall hem och käkade tacos som pappa hade gjort i ordning :) det var gotte ! sen tog jag massa grönsaker som hade blivit över, och gav till mina gerbiler ! dom blev massa happy och äter för fullt nu :)   awh söta dom äär ! på bilden har vi peanut (bruun) och theo (vit) söta små tjejer detdär !  och teckla, men hon var inte sugen på att modella ... men hon är också fin :)  puss på alla tre !  och puss på er andra också :)  bye !


Postat av: Anonym

sv: håller me dig

2009-07-10 @ 20:02:52
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jag med :D vi går och ser den :D

2009-07-10 @ 20:12:21
URL: http://minnahokka.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0