long time no see

har preciiiiis kommit hem från friskis (y)  var på annas puls/medel med snäckan, och det var sjuuukt kul! gymmade litegranna efteråt också ! ^^     men iaf, idag så har jag jobbat, och det gick rätt bra. men det blir segt när det inte finns så mycket att göra, och man känner sig typ dum om man ba sätter sig på arslet och gör ingenting .. så man får typ komma på småsaker att göra hela tiden. dessutom går tiden så mycket fortare när man har något att göra ^^ och mina gamlingar är så myyysiga ! ^^ kommer bli lite sorgligt att lämna dom sen .. man får väl hoppas att man får fortsätta jobba där sen :)


efter jobbet tränade jag och rebecca som sagt på friskis. det var väääldigt roligt, och jobbigt ^^   men nu är det skönt efteråt  ^^    jag vet inte vad jag ska skriva mer ..nu ska jag duscha och tvätta håret ^^   bye !


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0