mys i sommarstugan !

nu sitter jag i sommarstugan i hälsingland och är ganska trött !  jag somnade ju strax efter sex imorse, och blev väckt vid halv nio hehe ..   jag kom hit idag för några timmar sen! det har vart ganska blåsigt ute så jag och rebecca har setat inne och kollat på desperate .. nördar vi äär !  jag tror inte det kommer hända så mycket mer idag. farmor håller på att laga mat. fläskfilé hihi !!    jag tänkte gå ner och kolla på hästarna sen kanske, om dom är i hagen, får gå och kolla sen och om dom är där så blir det några bilder hehe !   just nu kan jag inte lägga in några bilder för jag lånar min farfars mobila bredband, och det är ganska segt och sånt hehe, men jag skriver mer imorgon när jag kommer hem ! :)   ni kan messa mig om ni vill!   (ni som har mitt nummer)   ska käka nu!  puss och hej !

Postat av: Mahlin



haha tack, kul att du gillar min blogg =) nog för att bloglovin är överskattat men du kan alltid söka upp mig där och följa mig om du vill. fast det är inget tvång, hatar själv folk som bara tjatar om bloglovin.gör som du vill :) haha, gjort något i regnvädret? antar att du har haft regnväder/bara tråkiga gråa moln hela tiden som större delen av sverige;)

2009-07-11 @ 20:28:51
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0