ronny och julia dialog

haha sitter och kollar på ronny och julia, tillsammans med min otroligt roliga humor!


ronny och hans familj ska göra stjärngossestrutar

pappa igor: nu du ronny ska vi göra stjärngossestrutar !  en strut är egentligen en kon, ellerhur ester?
mamma ester: mm
pappa igor: och i botten av konen är det ett runt hål! men hur stort ska hålet vara .. ?
ronny: så att den inte trillar av förstås
pappa igor: ja det kanske man kan säga ... här har du hålet
lillebror newton: oj oj oj så stort
ronny: så där stort är väl inte mitt huvud?!
pappa igor: nej det har du rätt i ... nej men först måste vi ju mäta ditt huvud
ronny: AAAJ!
pappa igor: oj förlåt .. men om den ska passa så får man inte slarva ..
ronny: du låter som när du jobbar !!!
pappa igor: neeej men vi har det ju kuul ! eller hur ester ?!
mamma ester: *nickar*
lillebror newton: nu behöver jag klistret!
pappa igor: ja justdet ... omkretsen är lika med två gånger pi gånger radien .. mhm .. då ska vi se ...
ronny: jag är klar nu pappa!
pappa igor: ja .. så kan man ju också göra ... titta ester vad ......
*ester och newton sitter också med färdiga stjärngossestrutar*
pappa igor: hörrni ... nu tycker jag vi går en promenad !

hahahhahaha fyfan vad humor !!!!!!




Postat av: Tallhed

men du, du måse ju läsa före hur du ska gra för att vara med ;P haha .. kolla in i ävlngsinlägget igen så ser du..

2009-07-11 @ 02:11:49
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0