summerjob

jobbade idag igen då. gick upp vid halv sex och var massa massa trött! men jag duschade och gjorde mig iordning och cyklade iväg. när jag hade kommit till rocklunda började det spöregna, och då har man ju inte lust att cykla, så jag satte mig i en tunnel och ringde mamma så hon fick komma och hämta upp mig och köra mig till jobbet ! ^^  hehe jag kom iaf typ i tid ! arbetsdagen fick faktiskt ganska fort. gick med roliga människor, och sen i slutet gick jag med en annan sommarjobbare som heter madde, vi gick runt och skötte social samvaro med några tanter, och vi kände oss mindre välkomna hos en del :p  men ah, jag fick sluta vid kvart över tre, och då cyklade jag direkt till friskis och gymmade ett tag och sen cyklade jag hem!   har inte gjort så mycket. jag tog ett bad, och sen har jag typ bara setat här, och så har jag (såklart) kollat på prinsessan victorias födelsedag XD  ska sova nu !

pösseh !!!!

btw, nån annan som har sommarjobb? isf vad jobbar ni med? :)


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0