palla!?

den här dagen suger ju. låg ute och solade på altan i morse, vilket iofs var ganska skönt. sen har jag dammat mitt rum, i hopp om att vi skulle åka till sommarstugan på ön idag. men hur kul är det att åka dit när man märker att halva familjen absolut inte vill dit, fastän allting denhär veckar redan varit på deras villkor? hur kul var midsommar liksom ? okej festen i irsta räddade mig, men annars då? okej det har varit dåligt väder, men alla andra har ju liksom klarat av att vara på ön ändå, på vilket sätt skulle det vara svårare för oss, än för alla andra ? nu missade man alla småkusiner och "mostrar" som man inte har träffat på tusen år! men idag när alla åker hem därifrån, så skulle vi kanske åka dit, men palla det, vad ska man göra nu då? sitta i soffan. ååh fan vad jag inte gillar läget just nu ! ville ju träffa alla innan vi åkte till kreta ! fan vad lack jag blir. hela tiden kommer det liksom tråkigt folk hit. varje nyår t.ex. förbereder jag och rebecca oss på att vi kommer sitta på våra rum hela kvällen, och sen blir midsommar också skiit ! blää på allting just nu!, och vi kunde inte åka dagen efter heller, när alla fortfarande var kvar, utan idag! idag skulle vi kanske, när alla redan dragit !  jag är irri !!!!!


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0