bra dag !

hejsan, idag var faktiskt en bra dag !    började klockan ett, vilket var väldigt skönt eftersom jag kunde sova till klockan elva. efter skolan gick jag och fikade med några tjejer i klassen. det var nog det som gjorde att dagen blev så bra. det betydde väldigt mycket måste jag säga, och jag blev massa glad  :)   mysigt var det iaf !  sen gick jag till syrran på kicks och pratade litegran ^^     efter det tog jag bussen hem   :)    sen så satte jag mig och började skriva mitt svenskatal. det blir faktiskt ganska bra. det ska redovisas nästa vecka!   nu är jag väldigt trött, så nu ska jag sova  ^^   imorrn ska jag på johannes medelpass med snäckan !!

puss på dagen !! <3


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0