cp

denhär dagen verkar suga.  okej jag sov hos tua inatt, och det var mys. men sen skulle jag till friskis, och vem har boxpasset, om inte nån jävla sofia ... vemfan är det?  det skulle vara anna ö eller anna b, så kommer en sofia och tror att hon är nåt fan vad drygt. så jag skippade det, och gymmade istället, i typ ... en halvtimme  -.-     sen får man reda på att jag och tua inte får komma på fest ikväll, för att en liten jävel inte vill ha oss där. herregud. och inte nog med det så svimmar tua hemma, och får ont i huvet, så det blir väl ingenting alls ... inte tuas fel såklart. tråkigt att hon svimmade ju
<3  .. men iaf .. kvällen kommer suga, och jag kommer inte ha lust att göra nånting för jag kommer sitta hemma och deppa elr nåt- ÅÅÅÅH palla HEJDÅ

                                                                     palla                                                           


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0