nationellt muntligt i svenska

denhär dagen har varit sådär ... började med nationellt muntligt prov i svenska i morse. jag kunde nästan hela min text i huvudet och jag hade planerat upplägger jättebra, men sen när det är min tur att gå upp och presentera för fyra personer så sjunker självkänslan mot botten och jag får panik. massa ont i magen och tårarna börjar rulla. det blir så jobbigt så det finns inte. tänker innan att det kommer bli så bra, sen förstörs allting. sen fick jag iaf redovisa. men vi satt liksom i en ring, så jag behövde inte gå fram. men min redovisning blev ändå inte bra. jag läste för snabbt, visade ingen bild, och så .. men det var kaos i min hjärna just då. nu skulle jag vilja göra om det. men hon sa att jag kommer få godkänt i allafall. sen hade vi massa andra tråkiga lektioner.

på etiken skulle vi låtsas vara blinda och gå runt med en ögonbindel, så skullen någon leda en. det var faktiskt ganska roligt    ^^     sen klockan fyra så slutade vi. då tog jag bussen hem, så har jag bara vart hemma. orkade inte träna idag ... aja, så har jag pluggat litegran och nu måste jag sova. är jättetrött, men jag börjar klockan två imorgon, och slutar tre  (:


pussgodnatt <3



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0