vattenläcka på rocklunda

ahau, idag var det skola igen (palla), påvägen dit ringde rebecca och sa att vi inte kunde gå på boxning idag, för att det har varit en vattenläcka på friskis & svettis på rocklunda. blev lite sur liksom. när jag kom fram till stan såg jag storasyster, så vi pratade lite och sen kilade jag vidare till skolan. där var det bara två lektioner. svenska och samhäll, sen slutade vi. efter skolan tog jag bussen hem. (måste börja cykla snart igen..) när jag kom hem åt jag lite mat, och sen satt jag och pluggade medicingsk grund. mamma var snäll och förklarade massa saker för mig, som jag inte fattade   :>

sen vid typ halv sju fick jag och rebecca skjuts till friskis & svettis på björnövägen. vi gick på ett medel pass, med nån tränare som hette maria. passet var helt okej. det var jobbigt, men jag har vart på roligare. träffade annie där också  ;>   sen kom mamma och hämtade oss, och när vi kom hem så åt vi lite och kollade på desperate housewives, som äntligen har börjat igen ^^    bra vare  !   nu är jag massa trött, så nu ska jag fixa mig, sen ska jag lägga mig och läsa, och sen sova. imorrn börjar jag ett (y)

pusse



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0