hejdå rebecca <3

idag var en rätt jobbig dag. först var det skola och jag mådde inte så jättebra, men .. ah . sen efter det cyklade jag hem och käkade och sen vid fem körde vi rebecca till flygplatsen. hon skulle på klassresa till polen. det var rätt jobbigt. första gången man ser ett plan lyfta som rebecca sitter i, utan resten av familjen. men hon fick pussar och kramar av mig, och nu har hon skrivit i sms att hon är framme och resan gick bra, så det är skönt iallafall!    när vi hade sett planet lyfta så körde mamma och pappa mig till friskis. jag gick på puls/medel utan snäckan. gissa om det kändes tomt :(   

rebecca är typ den människan som betyder mest för mig. hon är min syster, min andra halva <3


Postat av: sNECKAN''''

eliiiiina jag elskar dig sa mycket. jag e i polen och det e jettebra! men jag vill hem till dig du e beeest!!!!!! <3<3<3<333333

2009-05-16 @ 21:53:15

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0