kalas!

idaaaag så var jag först hemma hos farmor och farfar med familjen och fikade lite och hade mysiigt. sen efter det åkte vi hem, och jag gjorde mig i ordning, och så åkte jag hem till jennifer, för hon har fyllt 18 :)    det var folk där. vi åt god mat, sjöng singstar och kollade film XD    det var myys hihiihii.  av mig fick hon ett par örhängen och en tvål som luktar massa gott ^^    sen så cyklade jag hem och nu är jag skittrött, och ska snart sova !   men det har vart en mysig dag iaf :)  
pussgodnatt !


little of my look today

Postat av: Mahlin

haha okej det lät ju mysigt :) btw vart fick du inspiration till ditt bloggnamn? om det är ifrån simple plans låt "welcome to my life" så tänkte jag bara berätta att jag har sett dom live haha ;) allt bra med dig då? :)

2009-05-10 @ 18:26:18
URL: http://thepapertiger.blogg.se/
Postat av: beundrare.se

hur kan du vara så otroligt fin/vacker ?

jag älskar ditt utsseende!

2009-07-07 @ 15:13:09

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0