träning och sånt

idag efter skolan träffade jag snäckan, så gick vi runt på stan. och jag köpte present till jennifer, för hon har 18 års-kalas imorrn HIHIHIIHI. sen så gick drog vi till friskis och svettis. först gymmade vi ett tag. sen gick vi på danspasset  (hihi askul) och sen direkt efter det gick vi på thereses medelpass, som också var massa kul. men SEN fick vi cykla hem i SPÖREGN, det var ju faktiskt inte så värst mysigt måste jag ju säga .. kommer typ bju sjuk eller nåt eftersom att jag bara hade träningsbyxor (korta)  blläää .   men sen iaf när vi kom hem åt vi mat och glass, och sen åkte vi till ica och köpte godis. äter inte så mycket godis längre, och tränar ju massa, så jag bestämde att jag var värd lite godis :o   sen när vi kom hem så kollade vi på berg flyttar in hmm.. aa precis. och sen kollade jag, mamma och snäckan på filmen Juno som är rätt kul hihi  ^^    orkar inte skriva mer, för nu ska jag sova   :>


godnattis <3

Postat av: Mahlin ♥

om du kollar bakåt några (kanske fem) inlägg så har jag berättat vad jag gjorde på idol. kan inte berätta så jätte mycket vad jag gjorde eftersom att jag skrev på ett tystnadsplikts kontrakt :) vad händer idag då? :)



jag sitter inomhus och bara slappar, är skit kasst väder här så är typ dimmigt och shit. hate it! så pallar inte vara ute =) sitter inne å myser med musik istället. vad gör du själv? :)

2009-05-09 @ 13:23:51
URL: http://thepapertiger.blogg.se/
Postat av: LinneaHilje

Sv: ja eller hur! Vill fylla 18 :D

2009-05-09 @ 16:51:32
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0