träning, som vanligt

orka att jag nyss hade skrivit massa, sen ba försvann det ... men iaf .. idag låg jag först ute på altanen och sooolade massa, och det var skönt som sjutton. sen så cyklade jag och rebecca till friskis, och gick på thereses medelpass, och det var oskul. hade inte vart på det på aslänge, så det var trevligt trevligt. sen cyklade vi hem hihi. när vi kom hem duschade jag, sen så åt vi mat, och så kollade vi på tv  :)

för övrigt så kämpar jag som fan för att bli smal och fin tills vi åker till kreta ! (förutom att jag fortfarande käkar goda grejer) men liksom .. det får man ju, om man typ tränar 4-5 gånger i veckan !!  känner mig duktigt faktiskt :o   HÄHÄHÄ


cpbild, men jag vet att ni gillart !!! :D

Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

shit va snygg du är på den bilden !

2009-05-05 @ 23:17:17
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0