första advent och julskyltning (y)

blev ju att tända första ljuset till frukosten idag, riktigt mysigt. senare åkte jag, mamma och pappa ner på stan och kollade julskyltningen och shoppade lite. blev lite julklappar och så köpte jag en fin klänning som är paxad till nästa fest, när det nu blir. blev lite sponsrad av faster till klänningen också  ^^  tack för det, faster :D   hälsade lite på storasyster på kicks också, och köpte en såndär vit penna som man målar med under naglarna så det blir vitt längst upp liksom  ^^   har ätit lite godis och pepparkakor idag också. men det är juu faktiskt första advent hähä då får man trycka hihihihii !  jag har i alla fall några julklappar avklarade nu och det känns awesome typ! nu ska jag slå in mina julklappar hehehehe och här kommer bild på min nya klänning !



Postat av: Lovisa

vad har du kluddrat för? :O xD

fiiin <3

2009-11-29 @ 20:12:32
Postat av: Elina

lovisa: för att det ligger en oinslagen julklapp där på min säng XD <3

2009-11-29 @ 21:03:48
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0