kul helg !

jag har haft en väldigt bra helg måste jag säga ! i fredags var det party för hela slanten. blev förfest hemma hos johan med johan, pontus, lovisa och linus :) det var väldigt trevligt och lite pinsamt också för den delen men aa, sen så åkte vi taxi ner på stan för att gå till konrad. det blev lite kaos, men tillslut var vi där inne iallafall och det var riktigt mysigt för min del :)  vid halv tre tog jag, lovisa, johan och pontus sista bussen hem till lovisa. vi kokade makaroner typ halv fyra på morgonen och sen gick vi och la oss. jag somnade förövrigt på en uppblåst luftmadrass ... haha sen vaknade vi kanske .. tolv eller nåt. vi typ pratade och sånt. seg som fan var man. sen så åkte jag hem och duschade och gjorde mig i ordning, och på kvällen åkte jag och lovisa och hyrde massa filmer, köpte en tårta och åkte hem till johan och kollade film med han och pontus. det blev lite skräckfilmsmaraton, och kortspel .. och tårtätning !  mysigt vare ! och idag vaknade vi typ halv tvåå .. vi snackade litegran och sen så åkte pontus hem. jag, lovisa och johan käkade pannkakor och popcorn och så lyssnade vi på musik och hade trevlig :) vid typ sju kom lovisas mamma och hämtade mig och lovisa .. det blev fettomat och sen att umgås hemma hos lovisa! nu är jag hemma .. imorrn är det skola och jag är inte ens trött .. inte bra alltsåå ! puss på er !


fredagens make up


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0