boxning

boxningen idag var rolig som den alltid är. men det var lite kaos i början, för carl (som hade passet innan) spräckte hälsenan mitt under sitt pass, så det blev väldigt stressigt för alla människor och sånt. stackars carl usch kan verkligen känna hur ont det gör i hälsenan liksom ... aoch ! i den sekunden önskade jag verkligen att jag var färdigutbildad ambulanssjukvårdare, och bara "woho jag är ambulanssjukvårdare, jag kan hjälpa till" jag får verkligen suget att hjälpa människor ! så fort det händer någonting vill jag bara stå där i ambulanskläderna och hjälpa till ...  men jag vet ju att det kommer bli så en dag, jag är övertygad. om jag ser in i framtiden, om .. 8 år, så ser jag mig sitta i en ambulans i baksätet med en skadad människa. blåljusen och sirenen är på och vi åker snabbt som bara den. varje gång komma hem och tänka "jag räddade ett liv, fan vad bra jag är" fy sjutton vad jag längtar. jag vet att det är det rätta för mig .. men nog om detta ! boxningen var som sagt jätterolig som vanligt ! fast väldigt väldigt jobbigt var det idagt faktiskt. och hade glömt min bricanyl hemma (n)  hehehehhe! efter boxningen så gick vi in på gymmet ett tag och körde ett par maskiner. jag har träningsverk i armarna och benen (a)  

när vi kom hem blev det mat, och en varm härlig dusch! klockan nio var det desperate housewives igen! hur spännande som helst ! men usch vad jag stör mig på katherine, hon vill ju bara förstöra allting!  och så stör jag mig på dom nya mystiska grannarna som man inte vet ett skit om .. varför kan det aldrig vara nog med spänning .. kommer massa nytt folk hela tiden och händer massa konstiga saker, och nu ska man lista ut vad det är för skumt med den nya familjen .. precis som the applewight typ ... tycker det är ganska drygt. det räckte ju med att susan och mike har gift sig igen, och dissar katherine och sånt ... och så ska julie hamna på sjukhus och skit .. tycker det händer lite för mycket just nu faktiskt :/          men ah, man tröttnar ändå aldrig, konstigt nog :p

nu tänker jag sova ! NiiGHTY !




Postat av: Vanadesse.

tack så mycket =) kör gärna ett i förmpn till cancerfonden!



allt bra med dej?

2009-10-14 @ 09:29:18
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: lovisa

lalllalalallalalalalalalalalla är du kär i mig ännu klas göran, har du kvar dina känslor för miiiig!!!!!

2009-10-14 @ 17:15:19

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0