hemma från åland

nu är man hemma efer fyra dagar i mariehamn på åland. man har fått vara med om väldigt mycket, men måste säga att jag ändå är besviken. trodde att det skulle vara roligare. nu menar jag inte sakerna man gjorde, utan allt annat .. jag fick välja grupp och valde denna för att jag tyckte det var roliga människor som skulle åka med och jag tänkte att jag kanske kunde komma in lite mer i klassen .. men så kändes det inte. det var sju tjejer ... dvs det var en tjej som blev ensam när man skulle vara två och två, och ja ni kan ju gissa vem det blev varje gång .. jag hade inte förväntat mig det direkt. men man kan ju ändå förstå. dom var ju kompisar och ja allt såntdära . men ändå, kändes inte så jävla kul faktiskt. "ska vi va på det här ?"  "nä ska va med henne" blabla, blev faktiskt ganska trött och ledsen, men jag börjar vänja mig. har gått i samma klass i tre år och jag känner inte en jävel, känns jävligt trist det var ju inte så jag ville att det skulle vara direkt. satt dessutom själv på bussen hem hela kvällen igår, inte heller så kul. jag har verkligen försökt denhär veckan ... jag har försökt vara mer öppen, prata .. ja allt för att komma in mer i gruppen men kan ju säga att jag tyvärr inte lyckades och är ganska besviken. för mig var det halva delen av den här resan, att komma in i klassen. gick ju som det gick. hejdå


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0