new stuff

var i skolan idag  (ovanligt? .. no)  jag var faktiskt duktig och cyklade idag. det var ju 10+ och det såg ganska varmt ut, men jag hade ju inte direkt räknat med motvind hela vägen till skolan ...   men jaaa jag tycker jag är duktig på onsdagar eftersom att jag åker till skolan endast för att plugga matte A, som jag inte är klar med från ettan än hehe .. pluggade från elva till tolv, sen gick jag och snäckan till kicks och träffade storasyster. vi gick tillsammans till make up store, där jag köpte lite grejer. jag köpte en roughborste och en solpuderborste, båda två med äkta hår (håller mycket längre än en pensel med oäkta hår) sen så gick jag tillbaka till skolan och pluggade lite mer .. gjorde typ två tal !   efter det gick jag och träffade linn och tua på stugan och det var mys :)   det blir nog studentkryssningen med dom brudarna alltså !   vad gjorde jag sen? jag cyklade till friskis och gick på johannes medelpass och det var jättekul! sen gick jag in på gymmet en stund och så cyklade jag hem och käkade våfflor med mamma och rebecca ! (y)  tog liksom en dusch satte mig här och började nörda och lyssna på musik !


här har vi puderborste (rosa), roughborste och en svart kajal !

köpte även detta, igår

borttagning av mascara, och en nagelfil tillver

Postat av: Tua

STUDENTKRYSSNING<3

2009-10-08 @ 00:02:23
URL: http://justabutterfly.devote.se

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0