18 år nu

fyllde 18 igår, och jag lovar det var den roligaste dagen på riktigt riktigt länge! det började såklart med att familjen kom in på morgonen med presenter och sånt, och då fick jag en bok "när ingen ser" av rebecca, shampoo och balsam för rött hår, och en ny mobil av mamma och pappa. fick en sony ericsson w595 i blå, men har bytt till en rosa! sen så vid tolv gick jag på stan med farmor ! jag fick välja vad jag ville ha, för 1300 kr ! fast det var av min faster victoria också :)  tak så jättemycket hörrni !  sen så  när jag kom hem så käkade jag och rebecca godistårtan som vi hade bakat hihi, och sen gjorde jag mig iordning. vid fem kom emelie hit och sminkade mig och fixade bål! och av henne ficka jag lite smink ! fick en ögonskugga, en mascara + kajal, ett läppglans, en concealer, foundation primer och sminkningen då ! vid sex började lite folk komma, och så käkade vi mat. enchiladas åt vi hihiihi ! sen blev det mest att sitta, dricka lite, lyssna på musik och det slutade med att vi sjöng singstar XD   hehehehe ! vid halv elva körde vi ner på stan. (johanna körde) och gick på konrad! gissa om jag hade kul? nej, jag hade askul! aldrig har jag haft en roligare kvällt tror jag! åååh så kul det var  ! vi drog hem vid två när dom stängde !   tack alla som var med ikväll ni gjorde det till bästa kvällen ever, och jag är jättenöjd med min födelsedag, det kunde liksom inte ha varit bättre !! det kommer lite pics från gårdagen också, så njoy !






Postat av: Johanna

Hihi, det var jättekul å få fira din 18-årsdag med dig gumman <33 Vi hade en jättetrevlig kväll/natt och jag blev så glad över att se dig så glad <33 Det var en stor dag för dig, jag minns själv hur det var. Det är en dag man sent kommer att glömma :-)

Puss på dig!!

2009-11-02 @ 14:43:43

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0