in the middle of the night

sitter man här och är pigg som ett svin när man borde gå och lägga sig .. fast varför borde jag egentligen? har ju sovmorgon imorgon ! men måste upp och tvätta håret på morgonen så jag kan ha en bra hårdag på kvällen när jag ska ner på kulturnatten med folk .. vad skönt det skulle vara om man hade en platt frisyr .. liksom bara borsta igenom håret och sen gå ut. men nej, här ska det användas en kam till att tupera håret och sen behövs en massa spray och hårpuder. men jaa, har man en komplicerad frisyr så har man ju det liksom ! ser iallafall fram emot imorgon kväll, då jag ska ner på kulturnatten tillsammans med lovisa och några andra ! om det är nån mer som ska ner, så kan ni ju messa eller slå en pling VA !  jag har en dålig nyhet också! mina naglar gick av en efter en, så nu är dom klippta, jättekorta :(    helt plötsligt blev det svårt att skriva sms på touch mobiler .. suck!! men det kommer en bra nyhet också! jag fyller 18 på fredag, och då, människor blir det fest och krogen för hela slanten dårå ! vilka är på?  okej, ingen kommer svara eftersom min blogg är typ den mest ointressanta som finns så typ ingen läser den hehe. just nu lyssnar jag på Matt Nathansons låt Angel. han är rätt skön, dendär snubben! neh nu ska jag faktiskt sova. lång dag imorgon säger vi va ..  




Postat av: Mathias den snygge

Låter som du kommer få en kanon dag :)

Ja, vill man va fin får man lida pin. Så är det :P



Jag vill komma på fredag, och gratta dig å gå på krogen me dig. Men jag är ju 1000mil bort. Lite svårt då :P



Hade bäst :) <3

2009-09-19 @ 02:17:49
URL: http://cleaningforcookies.blogg.se/
Postat av: Elina

awh matii! vi får gå på krogen när du kommer hem :) kommer bli fett :) puss

2009-09-19 @ 11:14:54
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0