snart skola

sitter här och är helt klar och ska cykla iväg till skolan om en halvtimme ungefär ! ska plugga matte hela dagen hehe. matte A, dessutom som jag inte ens är klar med sedan ettan. usch och fy vad jag hatar matte! mest för att jag inte fattar ett skit av det !  haha jag undrar om det ens är någon som läser min blogg .. ah iallafall så är det en ganska kort dag i skolan idag. börjar tio över elva och slutar två. men jag kommer inte käka nåt i skolan för det är äcklig mat idag, sen ska jag antagligen inte hem innan träningen, så jag får leva på frukosten idag helt enkelt ! :o   inte bra inte bra alls! just nu längtar jag bara till fredag kväll! puss




Postat av: Henke XD

Heheh jag läser din blogg ju :D

2009-09-23 @ 13:32:29

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0