stan och friskis !

hade inte direkt några lektioner idag, men åkte till skolan för att plugga matte a .. tråkigt som fan var det och jag tror jag hann med ungefär fem tal på sammanlagt två timmar, och det är ju inte speciellt bra alltså ..
efter skolan gick jag på stan med jasmine ett tag. vi käkade på vivaldi och så gick vi runt och glodde litegran ! vid fem cyklade jag till friskis och träffade snäckan, så gick vi på ett medel pass. askul som vanligt!!   efter det cyklade vi hem och käkade och efter det blev det idol med fruktsallad  (Y)  nu tänker jag lägga mig ! nighty

 


Postat av: anna

tack för kommentaren. det värmer att någon bryr sig och tar sig tid o svara. jag frösöeker verkligen hela tiden, men faller alltid tillbaks ändå :(

2009-09-25 @ 09:42:08
URL: http://villblismal.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0