tomorrow !

åker ju till åland imorgon, men känner mig inte speciellt pepp på det alltså .. men ja det kanske blir kul iallafall. hoppas vi blir en bra grupp, och jag hoppas verkligen att alla håller ihop hela tiden så man slipper typ känna sig ensam och sånt shit ..  när vi är där borta så kommer vi få sitta i en sk frifallsbåt, som är 15 meter upp i luften. vi ska sitta fastspända där inne, och så ska dom pumpa loss den, så att den faller ner i halvet haha jag kommer ju sååå dö!  hope not !   jag kommer hem igen på natten till lördag. och på lördagen blir det mys :)
idag så var jag i skolan från halv nio till elva.  hade bara sjukvård idag, och  redovisade ett arbete och efter skolan gick jag på stan med lovisa ! jag köpte en kofta, strumpbyxor, en tröja och en sjal ! hihi blev ganska  nöjd faktiskt. sen åt jag subway med min storasyster inne på personalrummet på kicks. det var mysigt tycker jag :)  min syster är jättebra!
förresten !!!!! skolkortet har kommit upp på stan, och NEJ jag är verkligen inte nöjd ! jag ser helt sur ut :( hade ju bestämt att jag skulle se glaad ut, och jag gjorde det på typ alla utom ett, så tog dom ju såklart det ! bara för att alla andra såg så bra ut  :(  åh !! dessutom ser jag jättetjock ut i min rutiga skjorta ... varför hade jag den på mig -.-  ??


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0