52 dagar/sex helger/sju veckor (y)

ja det är faktiskt inte längre än så kvar ;) gjorde klart två arbeten i skolan idag också, duktig som jag är. och nu har jag betalat allting till studenten. traktor, vagnen, dj, champagnefrukost och det =) känns riktigt bra. just nu längtar jag till dagen innan studenten när vi ska fixa till vagnen och det ;) men ah nu gäller det att fokusera på nuet! förresten så fick jag godkänt på ännu ett matteprov! duktiga jag !! ikväll ska jag äta makaroner och korv haha bara så ni vet .. är sjukt sugen på att festa, men det ska jag inte göra förän valborg. skulle förresten träna idag haha men när jag kom dit kom jag på att jag inte hade träningsbyxorna med mig haha och det kanske inte är så lyckat att träna i jeansleggings, så jag fick ta en promenad hem istället ;p  nej hörrni nu ska jag plugga i en och en halv timme, sen blir det dating in the dark, följt utav desperate housewives. pussen <3

ge mig!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0