"en rubrik"

hallådär! nu sitter jag hemma hos mormor igen som vanligt haha ;p  vi har käkat spaghetti och köttfärssås, och jag lovar, det finns ingen som gör godare köttfärssås än min mormor xd huur gott som helst, men iallafall så har jag och snäckan varit och tränat. vi var på ett intensivpass och det var faktiskt riktigt jobbigt idag! gick in på gymmet en snabbis efteråt också ooch körde lite mage ;p  sen så kom mamma och hämtade oss och körde hit oss ^^ så nu blir det att ta en varm dusch och sen bara ta det lugnt! nu orkar jag inte skriva meeer. hoppas ni har haft en bra dag, för det har jag haft ;)  på fredag är det valborg, och det blir nog awesome, pusspåer!  blir ingen bild idag, tråkigt .. men ni överlever säkert ^^


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0