krogen igår, hemmadag idag ^^

igår så blev det förfest hemma hos jasmine med jasmine, jonas, jonna och andreas. det blev kortspel, snack och lite sånt :)  sen fick vi skjuts av taximustafa till konrad hehehe! kom dit vid elva nån gång och drog därifrån kanske .. halv två. det var massa mys med dans och såntdära ^^  ganska awesome. sen fick jag och jonna skjuts hem av hemmes pappa.

idag har det bara varit att ligga och kolla på film. mest pocahontas, oh john smith är så snygg  O_o  nu vet jag inte vad jag ska göra, men imorgon skajag hem till farmor och farfar och ätapåskmat :D <3  pusspåalla

var inte så överdrivet aktiv med kameran, men här kommer iallafall några fina bilder ;p


haha klockren


fint chips jonna (y)


<3


fiskpinnar


tjoho


åhja

Postat av: Jasmine

HAHA! tur att jag inte var med :d Riktigt rolig kväll!! <3

2010-04-03 @ 23:23:29
Postat av: Jonas

den första bilden på mig är nog bland den snyggaste bilden som finns på mig. Det var en go kväll också. Taxi M blir ett minne för livet

2010-04-04 @ 00:04:14

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0