lördagkväll

det är lördagkväll och här sitter jag helt ensam och kollar på mtv, (faktiskt ganska mysigt) men skulle hellre varit längre med lovisa .. var med henne ett tag först men sen ringde hennes kille så då skulle hon dit :( blä så jag fick åka hem och ja här sitter man nu. men det är bara att gilla läget och allt det dära :)  är faktiskt ganska trött och ska nog lägga mig snart. måste bara säga att jag längtar så otroligt mycket till valborg! jag tycker jag är duktig, som inte har festat än, sa ju att jag inte skulle festa på hela april, förutom valborg, och ja jag har inte festat något än ^^  aja kommer bli sjuukt skoj iallafall med roliga people! =)  aja, nu ska jag lägga mig i min säng .. måste först kasta ner allt på golvet, som ligger på sängen .. ouff, jobbigt ! hehehehhe men ah godnatt på er <3

BAKA CUPCAKES TILL MEJ


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0