måndag morgon (n)

då var helgen slut och jag är trött som ett svin .. nyss sminkat mig och ska väl snart cykla iväg till skolan och ha sjukvård. efter skolan blir det lunch på stan och sen lite senare ska jag på puls/intensiv, längtar! jag borde måla om mina naglar .. men ja iallafall så igår var jag hemma hos farmor och farfar, dom har varit i tyskland, och nu hade dom ju såklart köpt jättemassa godis till oss precis när jag har börjat mitt nya liv och allt sånt .. men jag är så duktig så det gå bra haha ;d 

kul att vi kanske inte ens kommer kunna åka till mallorca i sommar för att alla jävla flygbolag kommer att gå i konkurs .. verkar ganska sämst tycker jag .. hade ju längtat massa massa till mallorca, få komma iväg från all skit ett tag, och bara ta det lugnt ;)  men nehe får väl ligga här på baksidan vid poolen istället då xd
nej hörrni nu blir det en cykeltur till skolan i det fina vädret =)  hoppas ni alla får en bra dag ! puss&kram


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0