mitt i natten

här sitter jag mitt i natten och är liksom inte trött, och kan inte hitta min ansiktsmask så jag blir jätteirriterad .. för jag såg den för några timmar sen, men minns inte var jag kan ha lagt den, hur irriterande som helst, hatar verkligen när det blir så. dagen har bestått av stan med mat och kaffe med andreas, mycket trevligt. sen skulle jag gymma men snäckan sa att det var jättemycket folk, så det sket sig, ska iallafall träna imorgon och på onsdag. har varit en hel del tårar idag också, för att mina elaka tankar och "demoner" i hjärnan vägrar att ge sig av, vilket gör mig arg och ledsen. undrar egentligen hur länge man ska behöva må såhär. försöker ju verka glad iallafall och tycker jag lyckas rätt bra med det faktiskt. nu ska jag väl fixa mig och sova eller nåt .. imorgon ska jag vara med johanna, har inte träffat henne på över tre månader, hon har varit i tyskland och jobbat! men imorgon blir det myskväll med henne. tacos och film ^^  har saknat henne så förbaskat mycket, så kommer bli hur kul som helst att få träffa min lilla flicka igen ! =)  hoppas ni alla har haft en bra dag iallafall! pussgodnatt <3


jag, rebecca och johanna när vi var små .. för typ 12 år sen =)

Postat av: isabelle

sv: jag tycker den är sådär, det är inte den bästa jag använt, men den funkar iaf:D<3

2010-04-07 @ 22:06:51
URL: http://lifeofisabellejakobsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0