stan med lovisa och timmy!

var i skolan idag och lektionen blev kaos eftersom att läraren sa för sta att vi fick sluta efter fem minuter, och då hann man ju boka in grejer, men nej sen skulle vi ha hel lektion ändå, hur drygt som helst .. sen skulle man köpa biljetter till elbafesten och jag var riktigt irriterad, och så kunde man inte köpa den tiden och skit, så jag var med lovisa, timmy och andrea, men sen så skulle andrea hem, så jag lovisa och timmy gick runt på stan och jag fick för mig att jag var tvungen att handla upp pengarna som var kvar från den här månaden (70kr) haha så ja det blev en borste och ett nagellack  (y)  efter det kom pappa och hämtade mig och så åkte vi hem och käkade :) sen tog jag en dusch och tvättade håret och nu typ gör jag ingenting .. ska nog ta och föna håret kanske .. aja det ska regna som fan imorgon på valborg och jag är skitsur, för det har stått hela veckan att det ska vara stor soool, men nej fan vad dom ändrar alltså .. blir så lack .. men aja får hoppas att det blir lite skoj ändå! får se om jag skriver imorgon, ska inte vara hemma på hela dagen, men annars så skriver jag på lördag kan jag lova  ^^  inte för jag tror att så många bryr sig haha men ändå ...

borsten och nagellacket jag köpte idag!
(inte världens bästa bild, orkade inte fixa inställningar på systemkameran) XD





Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0